بلاگ

پرفروش‌ترین خودروهای میتسوبیشی در سال 2023

پرفروش‌ترین خودروهای میتسوبیشی در سال 2023

پرفروش‌ترین خودروهای میتسوبیشی در سال 2023 طبق تحقیقات دو مدل جدید سری‌های قبلی هستند که در این مطلب سعی داریم به معرفی آنها بپردازیم. کمپانی میتسوبیشی یک شرکت ژاپنی است که در ابتدا یک شرکت ترابری بوده و در سال 1870 توسط ایواساکی یاتارو تاسیس شد. خودروهایی که توسط این برند ژاپنی تولید شده‌اند به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا از شهرت جهانی برخوردارند. برخی از مدل‌های معروف آنلنسر، پاجرو و گالانت هستند. این شرکت خودروسازی خودروهای معروف و پرفروش زیادی را ارائه کرده است که در این مطلب به خودروهای پرفروش تولید شده در سال 2023 بپردازیم.

میتسوبیشی ASX مدل 2023

یکی از پرفروش‌ترین خودروهای میتسوبیشی در سال 2023میتسوبیشی ASX مدل 2023 است که در مارس 2023 عرضه شد. کراس‌اور میتسوبیشی ASX مدل 2023 طبق پلتفرم CMF-B اتحاد رنو_ نیسان_ میتسوبیشی ساخته شده است. نسل دوم از رنو کپچر و نیسان جوک نیز بر اساس اینپلتفرم طراحی شده‌اند. البته به جز این دو مدل و میتسوبیشی ASX مدل 2023، خودروهایی نظیر رنو کلیو، داچیا ساندرو جدید و رنو آرکانا نیز پلتفرم طراحی شده آنها بر طبق CMF-B اتحاد رنو_ نیسان بوده است.

 

میتسوبیشی ASX مدل 2023

( مشاهده و خرید انواع لوازم یدکی خودرو میتسوبیشی ASX: لوازم یدکی ASX )

 

طراحی بدنه میتسوبیشی ASX مدل 2023

این خودرو دارای ظاهری با خطوط و پیچیدگی‌های بسیار زیادی است که قسمت جلویی آنجلوپنجره براکتی شکل طراحی شده و چراغ‌های آن قلابی شکل هستند. این چراغ‌های ال ای دی در دو طرف قرار دارند و نشان میتسوبیشی در وسط واقع است. طراحی بدنه میتسوبیشیASX مدل 2023 آیرودینامیک است و این خود یک تحول عظیم در طراحی خودروهای میتسوبیشی به شمار می‌آید. استایلی متفاوت، مدرن و تهاجمی‌تر، از ویژگی‌های طراحی بدنه این خودروی پر فروش هستند. این خودرو در 6 رنگ بدنه در بازار عرضه شده که تریم‌های سطح بالای آن از سقف مشکی برخوردارند.

همچنین بخوانید:  مقایسه میتسوبیشی اوتلندر با میتسوبیشی اکلیپس کراس

طراحی داخلی میتسوبیشی ASX مدل 2023

مدل‌های میتسوبیشی ASX مدل 2023 بسته به نوع تریم دارای کابین‌های متفاوتی هستند؛ اما به طور کلی کابین‌های این خودرو به صورتی طراحی شده‌اند که صندلی‌ها بیشترین راحتی را داشته و سروصدا و لرزش داخل کابین به حداقل خود رسیده است. نسخه پایه میتسوبیشی ASX مدل 2023 دارای صفحه کیلومتر آنالوگ، به همراه نمایشگر 4.2 اینچی بین گیج‌ها است؛ همچنین از یک نمایشگر 7 اینچی یا 10.25 اینچی نیز برخوردار است. اطلاعات مختلف در صفحه نمایش استاندارد و افقی 7 اینچی نمایش داده می‌شود؛ اما برای نمایش اطلاعات و سرگرمی‌ها در سطح بالاتری از نمایشگر 7 اینچی می‌توان از صفحه نمایش 9.3 اینچی عمودی استفاده کرد. این صفحه نمایش از سیستم‌های Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می‌کند. سیستم ترمز اضطراری، هشدار خروج از خطوط، تشخیص علائم راهنمایی و کمک پارک از جمله سیستم‌هایی هستند که تمامی مدل‌های میتسوبیشی ASX می‌شوند؛ اما سیستم‌هایی مانند رادار نقاط کور، هشدار خروج از خط فعال و هشدار سرعت، کروز کنترل تطبیقی و دستیار هوشمند حفظ خطوط تنها در تریم‌های بالاتر موجود هستند.

 

میتسوبیشی ASX 2023

( مشاهده و خرید لوازم یدکی خودروهای میتسوبیشی: لوازم یدکی پاجرو  | لوازم یدکی میراژ )

 

موتور میتسوبیشی ASX مدل 2023

میتسوبیشی ASX یکی از پرفروش‌ترین خودروهای میتسوبیشی در سال 2023 بوده که در بازار اروپا فروش بسیار بالایی داشته است. این خودرو با برقی سازی توانسته در بازار به فروش بالا برسد. این خودرو با داشتن پیشرانه 3/1 لیتری یک انتخاب مقرون به صرفه و اقتصادی برای خریداران محسوب می‌شود که با ترکیب بندی هیبریدی دارای ۱۳۸ قدرتی به اندازه  138 و ۱۵۸ اسب بخار است. در موتور 6/1 لیتری مجهز به دو موتور برقی است که نیروی مورد نیاز خودرو را با  تنفس طبیعی انجام می‌دهند. با بهره‌مندی از این دو موتور برقی، قدرت از طریق یک گیربکس چندحالته برقی بدون کلاچ در سریع‌ترین زمان به چرخ‌ها منتقل شده و سرعت بی‌نظیری برای خودرو به ثبت می‌رسد. در نسخه هیبرید توان باتری آن 2/1 کیلووات ساعت خواهد بود که در نسخه پلاگین هیبرید توان باتری به ۹.۸ کیلووات ساعت افزایش می‌یابد. با این باتری قوی خودرو قادر است در کسری از زمان مسافت حدوداً 50 کیلومتر را بپیماید.

همچنین بخوانید:  عملکرد سیستم ایمنی فعال و غیر فعال خودروهای میتسوبیشی

میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی

میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی نیز در میان پرفروش‌ترین خودروهای میتسوبیشی در سال 2023 قرار دارد. این خودرو در مقایسه با نسل قبل خود دارای یک باتری بزرگ‌تر و موتور قوی‌تری است که به خریدار این امکان را می‌دهد پیمایش الکتریکی بیشتری را تجربه کند. با افزایش کیفیت این خودرو مانند مدل قبلی خود، توانسته عنوان پرفروش‌ترین خودروی پلاگین هیبریدی راکسب کند.

 

میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی

( مشاهده و خرید انواع لوازم یدکی خودرو میتسوبیشی اوتلندر: لوازم یدکی اوتلندر )

 

طراحی میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی

با تولید میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی در مقایسه با نسل قبلی شما شاهد خودرویی با تجهیزاتی بروزتر و نمایی زیباتر خواهید بود. نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر برقی خودرویی شاسی بلند هیبرید- پلاگین است. در برابر نسل قبلی خود از سواری نرم‌تر و باکیفیت‌تر و شتاب بیشتری برخوردار است. سیستم خودرو تا حدودی شبیه مدل قبلی است و می‌توان گفت میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی بر پایه پلتفرم نسل قبلی اوتلندر ساخته شده است. از نظر ظاهری طراحی جذاب‌تری داشته که نسبت به نسل قبلی تغییرات زیادی کرده است. کابین میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی نیز بسیار باکیفیت‌تر از مدل قبلی آن است. تجهیزات این خودروی پرفروش مانند صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتال و صفحه نمایش هد آپ کابین بسیار مدرن‌تر شده است. پلتفرم میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی مدل 2023 علاوه بر سبک بودن در مقایسه به مدل قبلی بسیار محکم‌تر است و سواری آن نیز باکیفیت‌تر از قبل طراحی شده است.

موتور میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی

نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر برقی دارای دو موتور برقی و یک موتور بنزینی است که نسبت به مدل قبلی بازنگری شده و کاملاً بهینه سازی گردیده است. این نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر از  یک باتری لیتیوم یونی 20 کیلوواتیبرخوردار است و موتور بنزینی آن نیز 4/2 لیتر گنجایش دارد. همان‌طور که گفته شد شتاب خودرو نسبت به نسل قبلی بیشتر شده است و با فعال سازی موتور برقی آنمی‌توان بیشتری برد مسافت را طی کرد. درواقع در حالت استفاده از موتور برقی خودرو می‌تواند مسافتی 48 کیلومتری را بپیماید. موتور بنزینی ۴/2 لیتری ۴ سیلندر خطی نیز با تقویت شدن، ۱۳۱ می‌تواند اسب بخار قدرت را تولید کند. دو موتور الکتریکی خودرو که روی هر اکسل مجهز است، به ترتیب موتور جلو۱۱۳ اسب بخار و موتور عقب ۱۳۴ اسب بخار قدرت برخوردار هستند.

همچنین بخوانید:  واشر گلویی اگزوز چیست؟ علائم خرابی آن چیست؟

 

میتسوبیشی اوتلندر مدل پلاگین هیبریدی

( مشاهده و خرید انواع لوازم یدکی خودرو میتسوبیشی لنسر: لوازم یدکی لنسر )

 

باتری میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی

همچنین این خودرو نسبت به سری قبلی خود ظرفیت پک باتری آن از ۱۳.۸ کیلووات ساعت به ۲۰کیلووات ساعت افزایش یافته است و دارای هفت حالت رانندگی است. به طور کلی این خودرو از مجموعه‌ای کامل از شرایط جاده مختلف و پیشرانه الکتریکی و بنزینی بهره‌مند است. از دیگر ویژگی‌های تقویت شده نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی که باعث شده به پرفروش‌ترین خودروهای میتسوبیشی در سال 2023 تبدیل گردد، می‌توان به رانندگی با یک پدال، سیستم دو دیفرانسیل الکتریکی خودرو و مجهز بودن اکسل عقب به یک سیستم مبدل گشتاور مبتنی بر ترمزاشاره کرد.

 

( مشاهده و خرید انواع لوازم یدکی خودروهای میتسوبیشی با بهترین قیمت بازار: لوازم یدکی میتسوبیشی )

 

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله از فروشگاه گوهربخش گفتیم، میتسوبیشی ASX مدل 2023 و میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی دو مدل از پرفروش‌ترین خودروهای میتسوبیشی در سال 2023  هستند. هر دوی این خودروها نسبت به سری‌های قبلی خود تغییرات زیادی داشته‌اند که باعث شده به موفق‌ترین خودروهای میتسوبیشی تبدیل شوند. میتسوبیشی اوتلندر پلاگ این هیبریدی که در برخی بازارها با نام اوتلندر اسپرت شناخته می‌شود، توانسته در بیش از 90 کشور ۱.۳۲ میلیون دستگاه خودرو را به فروش برساند. نسل اول میتسوبیشی اوتلندر با ثبت رکورد بیش از 300000 فروش، توانست عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودرو برقی در جهان را از آن خود کند؛ نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر برقی نیز با شکستن این رکورد در لیست پرفروش‌ترین خودروهای میتسوبیشی در سال 2023 قرار دارد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

2 دیدگاه در “پرفروش‌ترین خودروهای میتسوبیشی در سال 2023

  1. محسن گفت:

    سلام وقت بخیر
    در پرفروش ترین میتسوبیشی ASX 2023 چه امکاناتی به کار رفته؟

    1. manager.z گفت:

      کروز کنترل هوشمند، نمایشگر لمسی 9 اینچی، دوربین عفب و دوربین 360 درجه، سیستم کنترل کشش و پایداری، رادار هشدار نقاط کور و رادار تغییر خط، ترمز اضطراری، کیسه‌های هوای جانبی و پرده‌ای، سانروف برقی و گرم کن صندلی‌های جلو از جمله امکانات رفاهی میتسوبیشی ASX 2023 هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *