بلاگ

صنعت روغن موساشی

صنعت روغن موساشی و گروه‌های وابسته‌ی آن، در سال ۱۹۹۳ توسط مدیرکل چن‌یی‌چانگ و تیم وی تأسیس شد.این کارخانه بیش از بیست سال است که در ساخت مهرومومِ ساقه‌ی سوپاپ و مهروموم روغن تجربه دارد. جالب است بدانید که این تیم به‌طور مداوم در حال بهبود و اصلاح محصولات خود هستند و تجهیزات تولیدات را به‌صورت خودکار انجام می‌دهند.

کارخانه‌ی موساشی محصولاتی را ارائه کرده‌ که دارای گواهیUKAS ISO 9001-2000 و کیفیت تأییدشده است. همچنین با فروش محصولات اتومبیل PTW و وسایل نقلیه‌ی سنگین در سطح جهانی با مارک‌های MUSASHI ، CHK و WOK خود را به خوبی مطرح کرده است. از مشخصه‌های این شرکت می‌توان به محصولات باکیفیت عالی، قیمت‌های رقابتی و زمان بهینه و مناسب برای مشتریان اشاره کرد.
هدف این تیم نوآوری و گرایش به تحقیق و توسعه است، همچنین این شرکت برای
تأمین خواسته‌های مشتری در تولید تخصصی و همچنین برای حفظ کیفیت و ثبات محصولات خود، به‌عنوان تولید‌کننده، در جهان سرمایه‌گذاری می‌کند.

مشاهده و خرید سایر لوازم یدکی خودروهای میتسوبیشی: لوازم یدکی اوتلندر | لوازم یدکی ASX | لوازم یدکی لنسر

شرکت مهندسی موساشیMusashi) Engineering) تولید‌کننده‌ی تجهیزات الکترونیکی و فعال در صنعت اتوماسیون از شرکت‌های ژاپنی محسوب می‌شود که توانسته است توانمندی خود در زمینه‌های تهیه و تأمین محصولات مختلف را اثبات کند. با توجه به شتاب شرکت‌های ژاپنی در ارتقای تجهیزات صنعتی و اتوماسیونی، گروه مهندسی موساشی دیگری نیز در سال ۱۹۷۸ در توکیو تأسیس گردید. این شرکت از همان ابتدا بنای کار خود را بر فناوری عالی و تولید محصولاتی گذاشت که دارای تکنولوژی‌های منحصربه‌فرد و پرمزیت در مقایسه با نمونه‌های رقیب باشد.
این شرکت اولین محصولات خود را در سال ۱۹۷۹ در قالب دیسپنسرهای سری ME-505 روانه‌ی بازار کرد و سپس ضمن توسعه‌ی فناوری خود در زمینه‌ی تولید دیسپنسر، به مرور اتوماسیون نیز تولید کرد. از تولیدات مهم این شرکت، تولید (پوشش آب‌بند تمام‌اتوماسیون سری FAD) در سال ۱۹۹۱ می‌باشد که نظر مشتریان را بسیار به خود جلب کرد. تولید دیسپنسرهای سایز کوچک مدل SMP-III از دیگر دستاوردهای این شرکت بود که در سال ۱۹۹۷ حاصل شد. دیسپنسرهای تولیدی JETMASTER این شرکت نیز در سال ۲۰۰۰ سرعت بسیار بالایی داشتند و توانستند تأثیر مهمی در تسریع فرایندها داشته باشند.

همچنین بخوانید:  میتسوبیشی اوتلندر بخریم یا رنو ساندرو؟

مشاهده و خرید سایر لوازم یدکی خودروهای میتسوبیشی: لوازم یدکی پاجرو | لوازم یدکی میراژ

مزایای تولیدات این شرکت ژاپنی و همچنین سابقه‌ی درخشان تیم آن‌ها در تولیدات مفید و کارآمد، باعث شده که شرکت‌های بزرگ در سراسر جهان در فکر اخذ نمایندگی باشند. مجموعه‌ی گوهربخش نیز دارای نمایندگی‌ِفروش و پخش محصولات این شرکت می‌باشد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *